راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد
نوشته شده توسط : afra

 

راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد

چکيده : تنوع پارچه ها به قدري زياد است که ممکن است افراد در تلفظ آن ها نيز دچار مشکل شوند. براي مثال حتما تا کنون اسم پارچه لينن يا لنين به گوش شما خورده است. اما اينکه کدام يک از اين تلفظ ها درست است سوالي است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. در اين مطلب ما قصد داريم به تمام سوالات شما در مورد اين پارچه پاسخ دهيم.
چکيده : تنوع پارچه ها به قدري زياد است که ممکن است افراد در تلفظ آن ها نيز دچار مشکل شوند. براي مثال حتما تا کنون اسم پارچه لينن يا لنين به گوش شما خورده است. اما اينکه کدام يک از اين تلفظ ها درست است سوالي است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. در اين مطلب ما قصد داريم به تمام سوالات شما در مورد اين پارچه پاسخ دهيم.

 

کد خبر: 1443927با نزديک شدن به فصل بهار و گرم شدن هوا تقاضا براي پارچه هاي ظريف و خنک چندين برابر مي شود. يکي از پارچه هاي محبوب که در فصل بهار و تابستان فروش زيادي را تجربه مي کند، پارچه لينن است. جالب است بدانيد در روزهاي گرم سال تقاضا براي خريد پارچه لنين چندين برابر ديگر روزهاي سال است. ممکن است تا اينجا براي شما سوال ايجاد شده باشد که پارچه لينن يا لنين، کدام تلفظ درست است. در ادامه به طور کامل در مورد نحوه تلفظ درست اين پارچه صحبت خواهيم کرد. يکي از چيزهايي که اکثر افراد را براي خريد پارچه لنين ترغيب مي کند قيمت پارچه لينن تابستانه است. پس اگر قصد داريد با ويژگي هاي اين محصول، علت محبوبيت و قيمت آن بيشتر آشنا شويد با ما همراه باشيد.

 

پارچه لينن يا لنين کدام تلفظ درست است؟

در دنياي امروز پارچه هاي زيادي وجود دارد. تنوع پارچه ها به قدري زياد است که ممکن است افراد در تلفظ آن ها نيز دچار مشکل شوند. براي مثال حتما تا کنون اسم پارچه لينن يا لنين به گوش شما خورده است. اما اينکه کدام يک از اين تلفظ ها درست است سوالي است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. جالب است بدانيد تلفظ درست اين پارچه لينن است. اما بعضي افراد به اشتباه آن را لنين نيز تلفظ مي کنند. ما نيز در ادامه اين مطلب از هر دو تلفظ براي راحتي کار شما استفاده خواهيم کرد.

الياف پارچه لينن چيست؟

حال که با نحوه درست تلفظ اين پارچه آشنا شديد، وقت آن رسيده است که در مورد الياف اين پارچه نيز با هم صحبت کنيم. اين پارچه از الياف ويسکوز، پنبه و کتان تشکيل شده است. کتان يک الياف طبيعي بوده و به مقدار زيادي براي توليد پارچه لينن استفاده مي شود. همين امر باعث مي شود که پارچه لينن يک پارچه مرغوب باشد و از پوست شما به خوبي محافظت کند.

چرا پارچه لينن تا اين حد محبوب است؟

 راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد

مطمئنا پارچه لينن يا لنين و نحوه تلفظ افراد، خيلي براي شما اهميت ندارد. چيزي که براي شما داراي اهميت مي باشد، ويژگي هاي اين پارچه است. به دليل ويژگي هاي منحصر به فردي که اين پارچه دارد، همچنان يکي از پارچه هاي پرفروش و پرمخاطب موجود در بازار است. در ادامه با اين ويژگي هاي پارچه لينن بيشتر آشنا خواهيم شد.

خنک نگه داشتن و تنفس پذيري بالا

يکي از دلايل محبوبيت پارچه لينن توانايي بالاي آن در خنک نگهداشتن بدن و تنفس پذيري بالاي آن است. از اين رو اين پارچه مي تواند در روزهاي گرم سال سطح پوست شما را خنک نگهدارد. همچنين پارچه لينن با تنفس پذيري بالايي که دارد، مي تواند باعث تعريق کمتر پوست شما شود و از ايجاد بوي بد جلوگيري کند.

خوش دوخت بودن و فرم پذيري عالي

زيبايي و خوش دوخت بودن اين پارچه نيز از ديگر دلايل محبوبيت آن است. کافي است يک بار اين پارچه را از نزديک لمس کنيد تا متوجه سبکي و نرمي آن بشود.

با خريد پارچه لنين مي توانيد انواع مدل ها را براي خود بدوزيد و از زيبايي آن ها لذت ببريد. نرمي و انعطاف پذيري بالاي پارچه لينن اجازه اين کار را به شما مي دهد.

دوست دار پوست شما

همانطور که گفته شد پارچه لينن يک پارچه مرغوب و باکيفيت است که براي توليد آن از الياف طبيعي مثل کتان استفاده مي شود. همين امر موجب مي شود که اين پارچه به يک پارچه مناسب و محافظ پوست شما تبديل شود. همچنين پارچه لينن با خاصيت ضد باکتريايي که دارد به عنوان يک پارچه مفيد و بهداشتي شناخته مي شود.

دوام و کيفيت بي نظير

از آنجايي که در روزهاي گرم تابستان مجبور مي شويد مرتب لباس خود را بشوييد بايد از پارچه هايي استفاده کنيد که طول عمر بالايي دارند. پارچه لينن دوام بسيار بالايي دارد. پارچه لينن در اثر استفاده بلند مدت و شستشوي زياد دچار خرابي و پرزدهي نمي شود. از اين رو با خريد پارچه لنين صاحب يک آيتم باکيفيت و ماندگار خواهيد شد.

شستشو و نگهداري آسان

يکي از چيزهايي که مي تواند بعد از خريد يک پارچه شما را به دردسر بيندازد شستشوي سخت آن پارچه است. لازم است اين مژده را به شما بدهيم که پارچه لينن شستشوي بسيار آساني دارد. از اين رو مي توانيد به راحتي آن را با دست يا ماشين لباسشويي بشويد.

اتوکشي آسان و راحت

پارچه لينن چروک پذيري کمي دارد. اما باز هم ممکن است در صورت استفاده و شستشو چروک هاي ريزي بر روي آن ظاهر شود. پس دقت داشته باشيد که بعد از شستشو سريعا لباس هاي خود را آويزان کنيد. اين کار باعث مي شود چروک کمتري بر روي لباس شما ظاهر شود. در صورتي که باز هم پارچه لينن شما نياز به اتوکشي پيدا کرد، بهتر است آن را با درجه متوسط اتوکشي کنيد.

با پارچه لينن چي بدوزيم؟

 راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد

بعد از آشنايي کامل با پارچه لينن و ويژگي هاي آن مطمئنا براي شما نيز سوال ايجاد مي شود که با اين پارچه چه آيتم هايي را مي توايند براي خود تهيه کنيد. جالب است بدانيد بعد از خريد پارچه لنين مي توانيد از آن براي دوخت بسياري از لباس ها استفاده کنيد. بسياري از طراحان و دوزندگان لباس معتقد هستند که پارچه لينن يا لنين يک پارچه همه فن حريف است.

از بلوز و شوميزهاي لينن غافل نشويد

همانطور که مي دانيد يکي از کاربردي ترين آيتم هاي کمد لباس خانم ها بلوز و شوميز است. شکل ظاهري اين دو آيتم تقريبا مشابه هم است. با اين تفاوت که معمولا شوميزها به شکل جلو باز طراحي مي شوند و براي بسته نگهداشتن آن ها از دکمه استفاده مي کنند. اما بلوز به شکل اورسايز طراحي شده و جلو بسته است. با اين حال اکثر افراد از اين دو عبارت به جاي هم نيز استفاده مي کنند. جالب است بدانيد هر دوي اين آيتم ها مورد استقبال خانم ها بوده و اکثر افراد به دنبال يک پارچه مناسب براي دوخت آن ها هستند.

کت و شلوار با پارچه لينن را امتحان کنيد

کت و شلوار يکي از آيتم هاي مورد علاقه خانم ها جوان و شيک پوش است. آن ها از اين ست براي شرکت در جلسات کاري، ملاقات هاي روزانه و دورهمي هاي خود به فراواني استفاده مي کنند. پارچه لينن ايستايي متوسطي دارد. اين پارچه آهار مناسب براي دوخت کت و شلوار را دارد. شايد ظاهر کت و شلوار لينن خيلي رسمي و سلطنتي نباشيد اما براي روزهاي گرم تابستان و ملاقات هاي کاري يک انتخاب فوق العاده است.

با پيراهن هاي لينن استايل کژوال تابستانه بسازيد

هيچ چيز به اندازه يک پيراهن خنک نمي تواند تابستان را براي خانم هاي شيک پوش لذت بخش کند. ظاهر زيبا و ترند پيراهن هاي بلند و اورسايز شما را در چشم مخاطبتان جذاب تر جلوه خواهد شد. ست کردن آسان اين پيراهن ها يکي ديگر از دلايل محبوبيت آن ها است. شما نيز اگر به دنبال يک استايل کژوال و متفاوت براي روزهاي گرم سال هستيد، بهتر است براي يک بار هم که شده، پيراهن هاي لينن را امتحان کنيد. پارچه لينن توانايي خنک نگهداشتن شما را در روزهاي گرم سال دارد. تنفس پذيري بالا و الياف مرغوبي که در اين پارچه به کار رفته است از تعريق زياد و ايجاد بوي بد جلوگيري مي کند. از اين رو به راحتي مي توانيد از اين پيراهن ها براي مسافرت ها نيز بهره ببريد.

تابستان خود را با مانتوهاي لينن، خنک سپري کنيد

بدون شک اگر از شما بخواهند فراوان ترين لباس موجود در کمد خود را نام ببريد، انتخاب بسياري از شما خانم ها مانتو است. مانتو نقش بسيار پر رنگي را در استايل خانم هاي ايراني دارد. شما مي توانيد با خريد پارچه لنين و دوخت آن يک مانتو خنک، زيبا و ترند را براي خود فراهم کنيد. پارچه لينن با تنفس پذيري بالاي خود مي تواند يکي انتخاب بي نظير براي تابستان شما باشد. اين پارچه ظاهر زيبا و منحصر به فردي دارد. پس مي توانيد از آن در فصل بهار و ايام عيد نيز بهره ببريد.

قيمت پارچه لينن تابستانه چنده؟

پس از آشنايي کامل با اين پارچه و آيتم هايي که مي توانيد با آن بدوزيد، مطمئنا سوالي که ممکن است در ذهن شما ايجاد شده باشد اين است که قيمت پارچه لينن تابستانه چقدر است و اين قيمت چگونه تعيين مي شود. جالب است بدانيد قيمت پارچه لينن تابستانه در مقايسه با ساير پارچه ها بسيار مقرون بصرفه است. همين امر افراد زيادي را براي خريد آن مصمم مي کند. اگر دوست داريد بدانيد قيمت پارچه لينن تابستانه چگونه تعيين مي شود با ما همراه باشيد.

قيمت پارچه لينن تابستانه به عوامل مختلفي مثل شرکت توليد کننده، درصد الياف طبيعي که در آن به کار رفته است و حتي فروشگاهي که آن را عرضه مي کند بستگي دارد. اگر شرکت توليد کننده يک محصول معروف تر باشيد، مطمئنا از مواد بهتري براي محصولات خود استفاده کرده و بالطبع قيمت پارچه لينن تابستانه اي که توليد مي کند، بيشتر است. همچنين هرچقدر مقدار الياف طبيعي به کار رفته در آن بيشتر باشد، کيفيت پارچه و قيمت آن بالاتر مي رود.

منبع : راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد

 





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: